Як працює сервіс електронних петицій

  1. Перегляд та підписання петицій, на підтримку яких триває збір підписів.

  2. Перегляд петицій, що перебувають на розгляді Кабінету Міністрів України.

  3. Якщо петиція набрала необхідну кількість підписів, її буде розглянуто Кабінетом Міністрів України і опубліковано відповідь.

  4. Якщо Ваше питання на сьогодні не представлено активною петицією, можна створити нову петицію.

  5. Відповідно до частини десятої статті 231 Закону України “Про звернення громадян” електронна петиція, що в установлений строк не набрала необхідної кількості голосів на свою підтримку, розглядається як звернення громадян, у строк, визначений статтею 20 цього Закону. Згідно  з  постановою  Кабінету  Міністрів України від 22 липня 2016 р. № 457 “Про затвердження Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Кабінету Міністрів України” та наказом Міністра Кабінету Міністрів України від 29 липня 2016 р. № 112 “Про деякі питання організації роботи Секретаріату Кабінету Міністрів України з електронними петиціями, адресованими Кабінету Міністрів України” петиції, які в установлений строк не набрали необхідну кількість підписів громадян на її підтримку, після закінчення строку збору підписів не розглядаються як петиції, про що повідомляються автори (ініціатори) петицій з наданням роз’яснень щодо порядку подання і розгляду порушеного питання відповідно до Закону України “Про звернення громадян”.