Щодо підвищення посадових окладів працівникам органів місцевого самоврядування

ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

В державі започатковано реформу публічної служби, про що неодноразово говорилось і з високих трибун, і по телебаченню, і у різноманітних ЗМІ. З 1 травня 2016 року набрав чинності новий Закон України "Про державну службу". Одночасно зі зміною підходу до формування кадрового складу державних органів, започатковано і новий підхід до визначення заробітної плати службовців. На виконання норм нового закону Урядом прийнято ряд постанов, в тому числі і щодо умов оплати праці.
Однак, чомусь при реформуванні публічної служби "забули" про службовців органів місцевого самоврядування, про сільських, селищних та міських голів, про всіх тих людей, які на місцях забезпечують реалізацію державної політики та по суті є першими представниками влади та держави з якими мають справу громадяни. І це тоді, коли так голосно всі говорили про єдиний підхід до публічної служби, щоб стосовно державних службовців і посадових осіб органів місцевого самоврядування був єдиний критерій добору на посади, рівень заробітної плати та інше.
Виникає цілком логічне питання. А як же бути із децентралізацією, об"єднанням громад та іншими процесами направленими на передачу влади на місця? Як можна забезпечити якісний, професіональний добір кадрів насамперед в сільські, селищні та міські ради, коли рівень заробітної плати в них не дозволяє конкурувати не те що із приватними структурами, а і з іншими бюджетними установами. Адже з 1 січня 2017 року заробітна плата зросла у всіх, крім службовців місцевого самоврядування, у більшості з яких посадовий оклад так і залишився 1723 гривні. Не маю нічого проти обслуговуючого персоналу, але ж посадові оклади прибиральниць, водіїв, робітників з комплексного обслуговування будинків є більшими!!!
У підсумку ж, з 1 січня, що у останніх, що у посадових осіб ОМС заробітна плата складе одинакові 3200 гривень. Постає запитання – а навіщо було здобувати вищу освіту (а в багатьох вона і не одна), щоб потім за свою кваліфіковану роботу отримувати таку ж саму заробітну плату? Рівень відповідальності при цьому і порівнювати нічого…
Велика надія була на нову редакцію Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування", але цей законопроект виявився «мертвонародженим». Більше двох років мусолили його народні депутати та так і не спромоглися нормально прийняти. Хай це залишиться на їхній совісті, якщо вона ще в когось із них залишилася…
Тож якщо законодавча влада виявилася неспроможною, то відновити справедливість хоча б в питанні оплати праці в силах влади виконавчої, зокрема Кабінету Міністрів України.
Ще наприкінці січня 2017 року Кабінетом Міністрів України було розроблено проект постанови КМУ «Про внесення змін до постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 року №268, якою передбачалося збільшення посадових окладів працівникам органів місцевого самоврядування. Однак, дана постанова так і не була прийнята, можливо у сподіванні на народних обранців, які ці сподівання так і не виправдали.
Отже, подаю дане звернення, думки викладені в якому без перебільшення розділяють десятки тисяч службовців місцевого самоврядування по всій Україні, та прошу,-
Невідкладно прийняти постанову Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови КМУ «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» від 09.03.2006 року №268, якою збільшити посадові окладів працівникам органів місцевого самоврядування, забезпечивши рівень оплати не нижче ніж на аналогічних посадах державної служби.

Петиція №

Дата початку збору підписів:

До кінця збору підписів залишилось:

Автор: Лісовий Андрій Володимирович

Станом на 27 квітня петицію підписали 1946 осіб з 25000 необхідних.

Показати