Відкриття даних про несплачені штрафи в сфері безпеки дорожнього руху
ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
Забезпечення доступу до публічної інформації є одним стратегічним завданням для розбудови електронного врядування та спрощення взаємодії держави та суспільства. Можливість отримувати інформацію про наявність штрафу або заборгованості перед державою є правом кожного громадянина.
Враховуючи, що з 2015 року Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачає доступ до відкритих даних, для доступу до таких даних є усі необхідні законодавчі підстави. Зокрема, поняття «відкритих даних» передбачає наявність інформації у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, інформаційно-комунікаційними системами, вільний та безоплатний доступ до неї та подальше використання.
Проте, на сьогодні вимоги ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та Постанова Кабінету Міністрів України № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»
(далі – Постанова КМУ № 835) не виконується Міністерством Внутрішніх Справ України, адже сьогодні мешканці України не мають можливості отримати інформацію про штрафи та правопорушення у вигляді відкритих даних.
Оперативне оприлюднення інформації Міністерством Внутрішніх Справ України ( та його структурними підрозділами) дозволило б:
1) дізнаватися водіям України про наявність у них штрафів;
2) перевіряти факт сплати штрафів;
3) перевіряти факт закриття штрафів;
4) відслідковувати початок виконавчого провадження;
5) вчасно сплачувати нові штрафи.
Завдяки цьому суб’єкти владних повноважень отримали б такі переваги:
1) Збільшення надходжень до казначейства.
2) Підвищення поінформованості водіїв.
3) Зменшення навантаження на підрозділи, що працюють з запитами громадян.
4) Зменшення кількості виконавчих проваджень.
5) Вчасне отримання коштів за сплати штрафів.
Оскільки проблема є значущою для усіх водіїв України, просимо:
1. Забезпечити публікацію та постійне оновлення даних з реєстру про несплачені штрафи за правопорушення у сфері дорожнього руху та інформації про зареєстровані порушення Правил дорожнього руху у вигляді відкритих даних відповідно до Постанови КМУ №835
Враховуючи, що з 2015 року Закону України «Про доступ до публічної інформації» передбачає доступ до відкритих даних, для доступу до таких даних є усі необхідні законодавчі підстави. Зокрема, поняття «відкритих даних» передбачає наявність інформації у форматі, що дозволяє її автоматизоване оброблення електронними засобами, інформаційно-комунікаційними системами, вільний та безоплатний доступ до неї та подальше використання.
Проте, на сьогодні вимоги ЗУ «Про доступ до публічної інформації» та Постанова Кабінету Міністрів України № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних»
(далі – Постанова КМУ № 835) не виконується Міністерством Внутрішніх Справ України, адже сьогодні мешканці України не мають можливості отримати інформацію про штрафи та правопорушення у вигляді відкритих даних.
Оперативне оприлюднення інформації Міністерством Внутрішніх Справ України ( та його структурними підрозділами) дозволило б:
1) дізнаватися водіям України про наявність у них штрафів;
2) перевіряти факт сплати штрафів;
3) перевіряти факт закриття штрафів;
4) відслідковувати початок виконавчого провадження;
5) вчасно сплачувати нові штрафи.
Завдяки цьому суб’єкти владних повноважень отримали б такі переваги:
1) Збільшення надходжень до казначейства.
2) Підвищення поінформованості водіїв.
3) Зменшення навантаження на підрозділи, що працюють з запитами громадян.
4) Зменшення кількості виконавчих проваджень.
5) Вчасне отримання коштів за сплати штрафів.
Оскільки проблема є значущою для усіх водіїв України, просимо:
1. Забезпечити публікацію та постійне оновлення даних з реєстру про несплачені штрафи за правопорушення у сфері дорожнього руху та інформації про зареєстровані порушення Правил дорожнього руху у вигляді відкритих даних відповідно до Постанови КМУ №835
Петиція №
Дата створення:
Автор: Жеребілова Дарина Юріївна
Станом на 2 квітня петицію підписали 324 особи з 25000 необхідних.
Показати