Створити квоти на рекламу іноземної і вітчизняної продукції на медіа ринку

АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ

Український медіапростір з усіх боків агресивно атакується світовими гігантами-корпораціями з різних напрямків: техніка, автопром, будівництво. Іноземні компанії добре розуміють, що реклама - це рушій економіки і прибутків. Економічно доречним у ситуації теперішнього спаду українського виробництва буде квотування реклами: 40% усієї реклами має складати український виробник з кожної економічної сфери: будівництво, техніка (телевізори, телефони), автомобілі. Така українська пропозиція є надсильним економічним рушієм та стимулом до розвитку українського виробництва та покращення економічної ситуації в Україні.

Петиція №

Дата початку збору підписів:

До кінця збору підписів залишилось:

Автор: Петрухнов Олександр Анатолійович

Станом на 19 листопада петицію підписали 3 особи з 25000 необхідних.

Показати