Скасування, зміни наведених нікчемних правил з обов’язкової сертифікації авто, доручення проведення дослідження технічного стану Сервіс центрам на місцях, Обласним органам державної сертифікації

ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

Шановний Володимир Борисович!

Коли Ви вступали 14.04.2016 до посади Прем'єр-міністра, на всю Україну запевнили що покажете як необхідно керувати країною. З цього висловлення ми всі зробили висновок про намір не тільки поліпшення добробуту громадян, але і правил ведення бізнесу, де регулювання застарілих нікчемних правил, знищення бюрократії як загального лиха держави, перешкоджання економічному розвитку.

Однак за спливу біля 2 років існують конкретні обставини панування бюрократії, які повністю виключають обіцяне.

Наприклад! Я є власником електроавтомобіля Chevrolet Spark EV, який придбав за кордоном і завіз у визначеному митними правилами порядку.
З неймовірними труднощами доставив його до м. Кропивницького з м. Одеса в об’їзд через м. Умань за 424 км. автошляхом Е95/М05. Оскільки обіцяної дороги M13, Е584 через Врадіївку, Первомайськ не існує. Вона вбита.

Після завершення митного оформлення постало питання проходження так званої «Сертифікації», яка складає собою визначення уповноваженими структурами держави зовнішнього освітлення автомобілю, технічних умов безпеки, яки можуть бути підтверджені за делегованими повноваженнями у будь якому місті.

Однак за застарілими правилами, п. 55 «Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 року № 1388, передбачено, що: «… видача сертифікатів відповідності та Міжнародних сертифікатів технічного огляду транспортних засобів проводиться відповідно до законодавства».
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», який визначає правові та організаційні засади розроблення і застосування технічних регламентів та процедур оцінки відповідності, а також основоположні принципи державної політики у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності внесені зміни, зокрема до Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію», якими виключено норму щодо обов’язкової сертифікації ДТЗ в державній системі сертифікації.
Зазначені зміни набрали чинності 01.01.2016 і обов’язкова сертифікація ДТЗ в державній системі сертифікації згідно з зазначеним Декретом припинена.

Досі діючою Азарівською ПКМУ від 09.06.2011 № 738 «Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання» установлено, що пропуск колісного транспортного засобу, який підлягає державній реєстрації в Державній автомобільній інспекції, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені на транспортному засобі та/або використані для його оснащення, на митну територію України з метою вільного обігу, а також перша державна реєстрація транспортного засобу, здійснюється за наявності сертифіката відповідності, виданого згідно з порядком затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання (наказ Мінінфраструктури від 17.08.2012 № 521, зареєстрований в Мінюсті 14.09.2012 за № 1586/21898
Враховуючи зазначене, державну реєстрацію транспортних засобів Сервіс Центри МВС проводять лише за наявності Сертифікату відповідності, виданий маючими монопольне становище суб’єктами https://www.autocentre.ua/avtopravo/zakonodatelstvo/gde-poluchit-sertifikat-sootvetstviya-evro-5-spisok-organov-sertifikatsii-324439.html

Керуючись цим анахронізмом, всі сервісні центри вимагають від власників доставляти свої автівки до обмежених за списком 6 державних органів сертифікації, перевантажувати дороги і місто надмірною концентрацією автомобілів, створювати умови заторів і можливих ДТП, проходити формальні, нікчемні, бюрократичні процедури, яки за змістом наведеного закону не є обов’язковими. Ці органи так званої «сертифікації», переважно знаходяться у Києві, 2 у м. Львові 1 у Запоріжжі. В Кропивницькому такого органу не існує. Найближчі у Києві за 360 км. Що створює для власників неймовірні труднощі доставкою авто цього регіону з обмеженим ресурсом пробігу (130км.). А також умови перевантаження і так надмірно завантаженого Києва.

Для ефективної і добропорядної влади це не є проблемою, скасування, зміни наведених нікчемних правил з обов’язкової сертифікації авто, або доручення проведення дослідження технічного стану Сервіс центрам на місцях, Обласним органам державної сертифікації і метрології.

Електромобіль має запас ходу лише 130-140 км. Тому питання яке ставиться є актуальним не тільки для конкретного власника, але і всього регіону.
Враховуючи вимоги ст.40 Конституції, ст. 14,15,19 ЗУ Про звернення громадян.

ПРОШУ:
1. Уважно і об'єктивно розглянути поставлене питання не відповідності (суперечливості) з 1.01.2016 ПКМУ від 09.06.2011 № 738 «Деякі питання сертифікації транспортних засобів, їх частин та обладнання» Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», та вжити заходи її скасування.
2. Доручити МВС України проводити первинну державну реєстрацію ввезених після митного оформлення електромобілів за відсутності необхідності (обов’язку) доставляння у монопольно визначені органи сертифікації в інші міста ніж за місцем проживання власника.
3. Надати письмову відповідь про прийняте рішення.


18.01.2018

Петиція №

Дата початку збору підписів:

До кінця збору підписів залишилось:

Автор: Погасій Ігор Петрович

Станом на 24 лютого петицію підписали 56 осіб з 25000 необхідних.

Показати