Україна ніколи не буде мати хороших доріг, тому що скупий платить двічі.

ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

Україна ніколи не буде мати хороших доріг,тому що вона нічого для цього не робить, а ті мавпи-менеджери, яким щомісячно громадяни України платять мільйони гривен заробітної плати взагалі не розуміють як працювати в Україні, щоб це було усім вигідно.
Наприклад візьмемо шлях Львів-Харків. За маршрутом Е40 його відстань складає 1 015,7 км. Час пересування іноземного тягача за цим маршрутом складає 13 ч. 5 мин. Расход дизельного палива в іноземних тягачах складає від 30 до 40 літрів на 100 км, тобто в середньому візьмемо 35 літрів. На 1000 км расход палива складе 350 літрів. Вартість палива складає 22 гривни за 1 літр,тоді якщо не рахувати інші витрати то переміщення тільки 1 тягача шляхами України від Львова до Харківа складає щонайменше 8 000 грн (350х22=7 700 грн)
Рахуємо далі : вартість одного квитка у вагоні скорого дизельного фірменого потягу 112 Львів –Харків складає 226 грн. Кількість пасажирів у вагоні складає 56 чоловік. Тоді якщо 226х56= 12656 грн. Час пересування пасажирів у путі складає 14 годин .
Тобто за терміном часу пересування грузів автошляхами для бізнесу вигоди немає ніякої. Є невелика вигода по вартості пересування, але якщо порахувати 1 вагон це 1 тягач то тоді бізнес економить умовно лише 4 500 грн.
При цьому вартість 1 сучасного пасажирського вагону складає 2-3 млн. доларів, що закладається також і в вартість квитків, а вартість однієї платформи для перевезення авто складає щонайбільше 50 000 доларів або в 50-60 разів менше, тому вже з цього вартість перевезення автотягачів на платформах на відстань 1000 км вже можливо зробити за наведеним маршрутом і розрахунком в розмірі 4-5 тисяч гривен, або по 500 грн. за кожні 100 км. При цьому перевізники вантажів отримують вже при цьому розрахунку економію майже в 50 відсотків не враховуючи витрати на амортизаційні та відрахування на ремонт тягачів.
Держава також при цьому отримає ще більше економію на дизельному паливі і також 1000 км доріг Е40 та інших можливо буде підтримувати в належному стані без витрачання сотен мільярдів гривен щорічно.
З кожного тягача також не буде вилітати в трубу по 400 л шкідливих вибросів на кожній 1000 км автошляху, тобто цим рішенням можемо вирішити ще і екологічні питання
Водії тягачів також будуть мати від цього певний сенс, або 1000 км пригати по ямам чи по горбам, або відпочивати 1000 км у плацкартному вагоні. Також коли тягач з вантажем прибуде до Харківа або до Львова водій не буде таким усталим і це також зменшить аварійність на дорогах і авошляхах. Промисловість від цього відчує також певні переваги, почнуть робити заводи,тому що будуть робити платформи, почне працювати залізниця,яка зараз майже не працює,тобто переваг від цього рішення буде більше ніж недоліків.
Тому з цього питання пропоную КМУ вже сьогодні розробити державну програму

Петиція №

Дата створення:

Автор: Кирилов Сергій Васильович

Станом на 18 липня петицію підписали 26 осіб з 25000 необхідних.

Показати