антихабарницька реформа, версії Дідоренка.

ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ

чи потрібно реформувати, державний устрій України... о так, звісно... Хабарництво в Україні... квітне квіТНЕ КВІТНЕ... воно росте й росте й РОСТЕЕЕЕ - здавалось би, кінця й краю цьому не буде.
*аби подолать хабарництво, треба лікувати, не систему чи окремих чиновників, а саме знищувати "збудника хвороби хабарництво". На мою думку, "збудник хабарництва"... Це умова, що є приміром чиновник, котрого умовно, можно назвати "монополістом", вирішення тих чи інших питань... Чиновник, розуміє, якщо без нього, вирішить питання не можно... то чом би й не скористатися з цим... водночас, такі особи, що беруть хабарі, домовляються між собою, аби створить систему захисту, одне одного... себто, насправді- система, не винна в хабарництві.... і причина не в чиновникі, так він слабка духом людина, що підалася спокусі.... сама проблема, в тому, що людина, обовязково повинна звертатися, до одного органу чи чиновника...
***** то ж, згідно цього, я пропоную, реформу, на розгляд Уряду, яка називається, демонополізація системи взаємодії чиновників, та населення... при цьому, ми забороняємо прямий контакт, між чиновником та населенням... і йде сотворення "приватно-державних" контакт центрів...
*робота системи, кожне місто України, має приміром 3-10 контакт центрів, на перший погляд там теж буде корупція... я ще не все розписав, погодьте...
*Контакт центр, це "проміжна конкуруюча установа", що знаходиться на державному фінансуванні, яке залежить, по своєму розміру, від кількості вирішених контакт центром питань...
*До особливостей системи контакт центру, пропоную внести функцію "вся країна"... Себто, я Сумчанин... маю право, звернутися, в контакт Центр, не лише м.Суми... а до будь якого контакт центру України... Приміром, знайомий порекомендував, звертатися через контакт центр у Львові, бо вони не беруть хабарів.
*електроним зверненням, я розпочав співпрацю, зі львовським контакт Центром... про реєстрацію, приватного підприємства, в місті Суми.... при цьому, я надсилаю, їм певний перелік документів, потрібних для цього... та сплочую квитанцію послуг.... на цьому, моя задача скінчується....
*далі, котакт центр, надсилає потрібні документи, Сумським чиновникам... і хай вони спробують, з не корумпованого контакт центра, вимагати хабара... хай сумський чиновник, спробує вимагать хабар, з львовського працівника контакт центра... да чиновника трахнуть та висушать... саме так треба організовувать....
*в чому тут прикол... чиновник, стає працівником, що не має права, на пряму контактувать, з громадянами. коли контакт центр, подає звернення, в нього є один місяць, аби вирішить позитивно чи не гативно це питання.... більше того, контакт центри, мають ревізорів, що мандрують всією Україною, і перевіряють, правомірність, тих чи інших рішень, державних чиновників. себто, ревізори Сумщини, гарсають провіряють, всі регіони України, за виключенням Сумщини.... а ревізори Львівщини, за винятком Львівщини... тобто виходить, через мандри, різних ревізійних груп, рівізори заскакують в гості, до чиновників, кожні кілька тижнів.
*тепер про винагороди, від держави, ревізорам та контакт Центрам.
*ревізійні управління, це окремі приватні органи... що є на державному фінансуванні..... є таке поняття, не як квота держави, на кількість таких ревізійних управлінь... Ми водим поняття, винагорода від держави, і при отриманні винагороди, ревізори в гарному плюсі... держава говорить, ми можемо, оплачувать ревізійним управлінням 9 млрд грн, в рік.... є 12 тисяч ревізійних управлінь, по всій Україні.... так ось, по закінченню року, ревізійні управління, подають дані, по кількості перевірок, та знайдених проблем, під час перевірок... і приміром, 12 тисяч ревізійних управлінь, провели 80000 тисяч ревізій чиновників за рік... 30% фонду винагороди, розподіляються, між управліннями, згідно їх частки по кількості Управлінь... 10%, просто роздаються Управлінням порівну... а 60%, коштів роздаються між Управліннями, згідно кількості виявлених проблем.... приміром знайшли 60 тисяч проблем, при цьому одне управління, знайшло 20% цих проблем... і воно отримує, кошти відповідно... тобто, ревізійні Управління, матимуть конкурентність, вони змагатимуться, одне по перед одного провірить людей, чиновників, як можно більше та прискіпливіше.
*в контакт центрів.... все ще веселіше.... є наприклад, 600 категорій звернень.... держава надає, бонус 15 млрд на рік контакт центрам України... 10% коштів, йде всім порівну... а за решту, контакт центри змагаються.... чим більше ти вирішив питань, по кожній категорії звернень.... тим більше ти отримаєш коштів... 90% фінансів держави, діляться на 600 категорій... і приміром, категорія мала, 40тисяч звернень, контакт центр, в міру того, що він у Львові... і українці одне одному його рекламують... він вирішив в середньому, 40% всіх питань Українців... то ж і забере він близько 40% фінансів...
*хтось, не побачив анти хабарництва.... Це "конкурентний ринок дєтка"- ДЕ КОЖЕН КОНТАКТ ЦЕНТР, ЧИ ХОЧА Б ЧАСТИНА, ЗАЦІКАВЛЕНІ, ЯК МОЖНО БІЛЬШЕ, ОТРИМАТЬ ЗВЕРНЕНЬ ТА ВИРІШИТЬ ПРОБЛЕМ.... чим більше проблем він вирішить, тим більше "куш він вирве з пирога".

Петиція №

Дата початку збору підписів:

До кінця збору підписів залишилось:

Автор: Дідоренко Олександр Олександрович

Станом на 26 вересня петицію підписали 2 особи з 25000 необхідних.

Показати