Взяти під контроль діяльність компанії мобільного зв'язку "Київстар".

ТРАНСПОРТ І ЗВ'ЯЗОК

Останнім часом компанія "Київстар" коїть зі своїми клієнтами, що хоче і ніхто її за це ніяк не карає. По-перше, компанія самовільно переводить абонентів на інші, дорожчі акції. Київстар нав'язує дорожчі тарифи, нав'язує тарифи з інтернетом людям, яким його не треба, нав'язає тарифи з міжнародними дзвінками, теж людям, яким цього не треба. Київстар постійно підвищує ціну послуг, плату тепер беруть не за місяць, а за 28 днів, а якість поослуг залишає бажати кращого. Без відома абонентів, вони переводять людей на дорожчі тарифи і знищують дешеві. Люди змушені оплачувати послуги, яких їм не треба і якими вони не користуються. Не існує жодної акції, яка б пропонувала лише дзвінки без інтернету чи роумінгу.
По-друге, якість надання інтернет послуг теж залишає бажати кращого. Київстар вигадав таку річ як "Політика справедливого розподілу мережевих русурсів". Він полягає в тому, що акція передбачає безлімітний інтернет, а насправді, після використання 3000 МБ швидкість обмежують до 0.8 МБ/сек. Це така швидкість в теорії, на практиці ж вона не перевищує 0.1 МБ/ сек. І це називається безлімітним інтернетом. При цьому півроку назад швидкість обмежували після використання 6000 МБ. Потім Київстар самовільно зменшив кількість МБ вдвічі. Це несправедливо і нечесно. Безлімітний інтернет не означає інтернет на низькій швидкості. Це означає можливість необмеженого доступу до інтернету на хоошій швидкості.
Отже, ця петиція спрямована на те, щоб змусити компанію Київстар створити лінійку адекватних тарифних планів і повернути людям безлімітний інтернет, а не здирати 155 грн. (було раніше, зараз 225) за 3000 МБ на день.

Петиція №

Дата створення:

Автор: Дерун Олег Миколайович

Станом на 25 червня петицію підписали 182 особи з 25000 необхідних.

Показати