Відміна ЗНО в школах, коледжах, технікумах та ПТУ

ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

1. Ми вважаємо, що ЗНО шкодить здоров'ю та психіці школярів та студентів. Діти перестають займатися спортом та іншою позакласною діяльністю, бо вони знають, якщо не здадуть іспит, вони-НІХТО.( Жорстоко, але саме це лунає звідусіль)
2. Через хвилювання, учні не можуть показати справжні знання, здобуті за роки тяжкої розумової праці.
3. Студентам коледжів, технікумів, ПТУ вистачає навантаження професійними предметами. Ви хочете країну спеціалістів своєї справи, а самі навантажуєте шкільними предметами, які навряд чи знадобляться Їм, на такому рівні, в майбутньому.
4. Якщо зовнішнє незалежне оцінювання обов’язкове, нехай його також здають держслужбовці, депутати ВР України(у яких є вища освіта) та інші, у кого нема сертифіката про здачу ЗНО. Це буде справедливо, вони ж такі самі громадяни України.

Петиція №

Дата початку збору підписів:

Відповідь дана:

Автор: Снигур Тарас Викторович

Петицію підписали 25619 осіб з 25000 необхідних.

Показати

ВІДПОВІДЬ НА ЕЛЕКТРОННУ ПЕТИЦІЮ

Відповідно до статті 40 Конституції України та статті 23-1 Закону України “Про звернення громадян” Кабінетом Міністрів розглянуто розміщену на офіційному веб-сайті Кабінету Міністрів (Єдиний веб-портал органів виконавчої влади) електронну петицію щодо відміни зовнішнього незалежного оцінювання в школах, коледжах, технікумах та закладах професійної (професійно-технічної) освіти, яку підтримали понад 25 тис. громадян.
У відповідь на звернення повідомляємо, що державна підсумкова атестація здобувачів освіти є формою контролю відповідності результатів навчання здобувачів освіти вимогам Державних стандартів загальної середньої освіти і є обов’язковою для всіх. Законом України “Про освіту” (далі – Закон) встановлені єдині вимоги щодо проведення державної підсумкової атестації для всіх осіб, які здобувають загальну середню освіту як у закладах загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, так і для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста.
Відповідно до статті 41 Закону зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання є невід’ємною складовою частиною системи зовнішнього забезпечення якості освіти. Проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання забезпечує єдині підходи до оцінювання результатів навчання у закладах освіти різних типів, форм власності та підпорядкування і створює ефективний та прозорий механізм контролю, зменшуючи корупційні ризики.
На даний час відсутні дослідження, що підтверджують кореляцію (зв'язок) між участю у зовнішньому незалежному оцінюванні та психічними та/або фізичними розладами здобувачів освіти.
Для зменшення хвилювання учасників зовнішнього незалежного оцінювання передбачено процедуру його пробного проведення.
У системі професійної (професійно-технічної) освіти підготовка кваліфікованих кадрів здійснюється за освітніми програмами як із здобуттям повної загальної середньої освіти, так і здобуттям лише кваліфікацій професійної освіти. Навчальні плани і програми закладів професійної (професійно-технічної) освіти передбачають опанування інваріативної складової стандарту повної загальної середньої освіти. З метою зменшення навантаження на учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти варіативна складова стандарту інтегрована із сферою професійної підготовки.
Здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста на основі базової середньої освіти здійснюється з одночасним здобуттям повної загальної середньої освіти за типовими освітніми програмами профільної середньої освіти. Ці програми не тільки забезпечують виконання державних стандартів, а і надають закладам право здійснювати профільну підготовку з урахуванням майбутньої спеціальності студентів.
На даний час зовнішнє незалежне оцінювання є обов’язковою формою державної підсумкової атестації та необхідною умовою для вступу відповідно до умов прийому до закладів вищої освіти. Особи, які мають вищу освіту, отримували її відповідно до законодавства.
Крім того, зауважуємо, що статтею 58 Конституції України визначено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Отже, вони поширюють свою дію тільки на ті відносини, що виникли після набрання законами чи іншими нормативно-правовими актами чинності.


Додаток до рішення