Зменшення викидів та раціональне використання палива Укрзалізницею

ТРАНСПОРТ І ЗВ'ЯЗОК

Прем'єр-міністру України
Гончаруку О. В.

Шановний Олексію Валерійовичу!

До Вас звертається група громадян, які проживають у м. Київ
Звертаємось зі скаргою на проблему, вирішення якої потребує Вашої участі, оскільки має глобальний характер та негативно впливає на реалізацію прагнень Президента України та Прем'єр-міністра України щодо зниження вартості послуг для громадян, у собівартість яких входять витрати на енергоносії.
Продовжуючи вірити прагненням Президента України та Прем'єр-міністра України ми не можемо бути осторонь коли окремі суб’єкти фактично (можливо навіть і не свідомо) перешкоджають досягненню вищими посадовими особами своєї мети, що негативно впливає на довіру до них з боку громадян.
Так, на сьогодні, залізниця фактично є зразком типового марнотратства енергоресурсів, вартість яких доводиться сплачувати або державі або кінцевому споживачу (громадянину).
Мова йде про величезні обсяги вартісного вугілля, які спалюють у вигляді обігріву під час простоїв потягів.
Яскравим прикладом цього є станція Київ-Деміївський, яка є одним із відстійників таких поїздів (фото додаються).
Усі вагони, усіх поїздів які простоюють безперервно обігрівають шляхом спалення вугілля. При цьому, судячи з фото та інтенсивності диму відповідний обігрів здійснюється у максимальному режимі.
Спроба з'ясувати ціль обігріву показала, що за відсутності приміщень тривалого перебування персоналу потягу під час простою, він перебуває у потязі, при цьому кожен працівник перебуває у своєму вагоні, у зв’язку із чим кожен вагон потребує обов’язкового обігріву.
Прошу прийняти глобальність та критичність проблеми з огляду на те, що:
1) у зв’язку із тим, що кожен працівник поїзду обігріває себе у "власному" вагоні, замість того, що б організовувати їх спільне перебування хоча б у одному вагоні, впродовж дня здійснюється спалення вугілля мінімум у 10-15 разів більше ніж це могло б бути за правильного бережливого підходу;
2) час такого простою поїзда є часом, коли він не приносить прибутку, а отже все що в даний період спалюється є супровідними витратами, які є невиправдано накладаються та невиправданозбільшують вартість послуг залізниці для громадянмінімум на 32%;
3) виходячи із кількості таких залізничних відстійників по країні та сигналів, які постійно публікує преса та соціально активні громадяни, відповідна проблема в межах країни є масовою та набирає критичного розміру з точки зору неймовірних обсягів марного безвідповідального спалення енергоресурсівдля України, які б могли бути направлені на інші сфери суспільства;
4) враховуючи щорічну необхідність вирішувати проблему забезпечення великого обсягу запасів вугілля на складах ТЕС та ТЕЦ (близько 5 млн. тон на рік згідно публічно доступних даних), вирішення цього питання могло б суттєво спроститись (можливо здешевітись) через оптимізацію обсягів споживання вугілля залізницею.

Враховуючи зазначене, прошу дати доручення Укрзалізниці щодо:
- обрахунку та інформування щодо обсягу та вартості вугілля, яке використовується усіма поїздами під час їх простою;
- запровадження непорушного правила обігріву не більш ніж одного вагону під час простою потягу та лише у випадку неможливості розміщення персоналу потягу у приміщенні тривалого перебування під час простою потягу;
- розглянути можливість передачі зекономленого обсягу вугілля на потреби ТЕС та ТЕЦ.

Петиція №

Дата створення:

Автор: Кармаліта Вадим Леонтійович

Станом на 5 липня петицію підписали 13 осіб з 25000 необхідних.

Показати