Про підтримку економіки України (машинобудівної галузі)

ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА

У всіх цивілізованих країнах світу, кредитні зобов’язання використовувались/(-ються) для покращення благ суспільства, а також підтримки економіки країни позичальника коштів через 100% завантаження вітчизняних підприємств.
В Україні дедалі частіше складається дуже недержавницька позиція під час закупівель комунального транспорту (трамваїв, тролейбусів, автобусів, електробусів, вагонів метро) для великих міст залучаються інвестиційні кошти європейських банків, а саме Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку.
Замовниками комунального транспорту, що закуповується за кошти європейських банків, виступають комунальні підприємства великих міст України. Європейський інвестиційний банк у своєму керівництві із закупівель передбачає (п. 3.7.9 керівництва) можливість надавати 15% різницю при пільговому тарифі для товарів, які вироблені чи створені у країні замовника (визначаються як такі, що містять мінімум 30% місцевого готового продукту). Проте на даний час жодне з міст України не скористалось можливістю надати преференції саме вітчизняним виробникам. В той же час при відсутності ввізних мит на ввезення комунального транспорту з країн СНД, перемогу у публічних торгах здобувають іноземні постачальники, що в свою чергу призводить до того, що відсутні замовлення на заводах машинобудівної галузі України і через це заводи вимушені відправляти працівників у відпустки за свій рахунок. Складається ситуація, коли двічі віддають кошти закордон і наша економіка залишається з нічим, перший раз коли ми віддаємо кошти за товар (трамвай, тролейбус, автобус, електробус, вагон метро), а другий раз коли віддаємо тіло кредиту із відсотками. Така ситуація є неприпустимою особливо в час війни, щоб національні підприємства, які можуть бути перепрофільовані за потреби були без роботи.

Прошу:
-Зобов’язати замовників комунального транспорту (трамваїв, тролейбусів, автобусів, електробусів, вагонів метро) при закупівлі транспорту за кошти Європейського інвестиційного банку надавати 15% різницю при пільговому тарифі для товарів, які вироблені чи створені у країні замовника (визначаються як такі, що містять мінімум 30% місцевого готового продукту).

Петиція №

Дата початку збору підписів:

До кінця збору підписів залишилось:

Автор: Товстига Святослав Миколайович

Станом на 31 березня петицію підписали 234 особи з 25000 необхідних.

Показати