Відмінити обмеження проїзду по сидячих місцях в міському транспорті

ТРАНСПОРТ І ЗВ'ЯЗОК

Робота системи громадського транспорту навіть під час пандемії є необхідною для функціонування міст, оскільки завдяки транспорту здійснюється транспортування робітників до робочих місць. Разом з цим, система громадського транспорту виконує роль головного двигуна економічної стабільності та справедливості.

Пом’якшення карантинних обмежень, після локдауну березня-квітня дало можливість всім сферам економіки відновити свою роботу, а працівникам заробляти кошти. Однак із відновленням роботи підприємств та організацій карантинні обмеження на проїзд в громадському транспорті залишилися без змін: відповідно до постанови КМУ робота транспорту дозволяється лише в кількості місць для сидіння.

За таких умов попит на транспортну послугу залишається на докарантинному рівні, однак обмеження кількості місць в транспорті призводить до того, що цей попит є незадоволеним. Як наслідок, люди не можуть нормально дістатися до місць роботи та додому.

Різні підтверджені джерела інформації свідчать, що ризик заразитися коронавірусом за умови використання засобів захисту (масок, респіраторів) в транспорті є одним з найменших.

Так відповідно до даних Австрійського агенства здоров’я та харчової безпеки (AGES) яке використовує кластерний аналіз джерел захворюваності, на найбільш масовій по захворюваності 4 фазі епідемії (з 1 вересня) коли в Австрії виявлено 61.683 кластерів захворюваності, на транспорт припало лише 184 кластера зараження коронавірусом, що складає 0.3%.

Навіть іх введенням локдауну в Австрії робота обмеження на в громадському транспорті (крім обов'язковості масок) не вводилися.

Схожу статистику показують дослідження, які проводяться Національним агентством охорони здоров’я Франції (Santé publique France). Так, відповідно з їх статистикою навіть в одному з найбільш постраждалих від коронавірусу регіоні Іле-де-Франс, на зараження в транспорті припадало лише близько 6 кластерів захворюваності із 99.

Наведені дані свідчать, що поширення вірусу в транспорті за умови дотримання маскового режиму є мінімальним. Підтвердженням цьому факту слугує низькій рівень захворюваності в Японії, яка не зупиняла транспортну систему і де поширена культура носіння масок, а також те, що в Мілані, одному з найбільш постраждалих від коронавірусу міст Італії не спостерігалося росту заражень коронавірусом після відкриття транспортної системи.

Ткож робота трансопорту по сидячих місцях показала, що людям доводиться довго чекати на можливість скористатися його послугами, через що отримуються переохолодження, зростає кількість простудних захворювань які мають схожу симптоматику з коронавірусною інфекцією, чим створюється додаткове навантаження на заклади охорони здоров'я та лікарів.Також введені обмеження щодо проїзду по сидячих місцях створюють труднощі з доїздом на роботу самих лікарів.

Враховуючи вищезазначені фактори, просимо:
- Скасувати обмеження роботи громадського транспорту в межах сидячих місць
- Внести відповідні зміни до постанови КМУ №641 від 22.07.2020 встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2”
- посилити контроль за дотриманням маскового режиму в громадському транспорті.

Петиція №

Дата створення:

Автор: Мосійчук Павло Володимирович

Станом на 3 березня петицію підписали 53 особи з 25000 необхідних.

Показати