Врятуйте «Укрзалізницю», виженіть грузинських реформаторів!

ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ

Шановний Президенте України
Володимире Олександровичу Зеленський!
Шановний прем’єр-міністре
Денисе Анатолійовичу Шмигаль!

Залізничники України звертаються до Вас за допомогою. Ми щиро, вірою і правдою всі роки незалежності України працювали на благо нашої країни, дбали про безпечність пасажирських та вантажних перевезень навіть тоді, коли корумповані клани замість нових запчастин поставляли нам старі, списані нами ж самими. Все це ми терпіли і чекали, коли настане той момент, коли українська залізниця стане могутнім і порядним монополістом, який врешті стане взірцем економічно потужного державного активу. Але не склалося. Сьогодні «Укрзалізниця» в жалюгідному та занедбаному стані. І це в той час, коли Україна має стратегічно важливу транспортну логістику, перебуваючи на перетині торгових шляхів між Європою та Азією. В той час, коли «Укрзалізниця» володіє вагонами, які здатні курсувати 24/7 і забезпечувати всю компанію мільярдними прибутками. Всім відомо, що «Укрзалізниця» буде існувати до тих пір, поки прибуткові вантажні перевезення будуть перекривати збитки від пасажирських перевезень. Бо єдиний прибутковий напрямок діяльності компанії - це виключно вантажні перевезення!

А тепер давайте аналізувати останні півроку, що взагалі відбувалося в «Укрзалізниці». У серпні 2020 року на ключові посади «Укрзалізниці» призначили людей Михаеля Саакашвілі, який сам себе називає грузинським реформатором і мрією Грузії - щоправда, на батьківщину все ніяк не може повернутися через кримінальні справи. Ці люди з самого початку почали відкрито та нахабно грабувати актив українського народу, виписувати собі зарплату по півмільйона на місяць тоді, коли решта працівників - українців перебиваються з чотирьох до п’яти тисяч. Щобільше, вони замахнулися на привласнення найприбутковішого бізнесу «Укрзалізниці» - вантажні перевезення, виокремлюючи його під свої компанії "Дженерал контейнер сервісес" і "Рісоіл".

Згадаймо хронологію подій. Спочатку в «Укрзалізницю» головою правління призначили колишнього заступника Михаеля Саакашвілі в Одеській ОДА Володимира Жмака, який своєю чергою підтягнув в «Укрзалізницю» Іраклі Езугбая, екс-керівника залізниці Грузії при Президенті Михаелі Саакашвілі. Езугбая втік з Грузії, коли йому пред'явили звинувачення у розтраті коштів в особливо великих розмірах. І можна було б повірити в його байки про політичне переслідування, якби він за півроку не повторив свої «подвиги» в Україні і не розграбував вже українську залізницю. Але такі «реформатори» прийшли в «Укрзалізницю» не самі. Разом з ними прийшла така собі Поліна Чиж - колишня помічниця першого заступника директора НАБУ Гізо Углави. Її посада в «Укрзалізниці» не мала ніякого значення, бо її головна функція була комунікувати з Гізо Углавою і «приставленим» ним детективом Денисом Гюльмагомедовим та передавати їм всю інформацію по «Укрзалізниці». У залізничників є неспростовні докази того, що Поліна Чиж передавала Гізо Углаві і Денису Гюльмагомедову інформацію, яка містила зокрема комерційну таємницю «Укрзалізниці» та контактувала з ними в непроцесуальний спосіб. Ця група дуже чітко працювала проти тих, хто заважав Володимиру Жмаку та Іраклі Езугбая приборкати вантажні перевезення і загалом «Укрзалізницю». Схема була наступна: вони запитували «оперативку» з НАБУ на «незручну» людину і потім на підставі такої писанини з НАБУ звільняли її з посади. Детально про це може розповісти керівник «ЦОЗ» Наталія Білинська. Все це керувалося Михаїлом Саакашвілі, який регулярно зустрічався з ними для обговрення ситуації в "Укрзалізниці" та обіцяв "політичне прикриття".

Тепер, коли «захисники» НАБУ, зокрема Центр протидії корупції наполягає на звільненні Олега Татарова з посади заступника голови Офісу Президента, ми вимагаємо так зване «алаверди» - звільнити з посади заступника директора НАБУ Гізо Углаву та детектива Дениса Гюльмагомедова слідом за Володимиром Жмаком та Іраклі Езугбая, а також розпочати службове розслідування за викладеними фактами, зокрема перевірки непроцесуальних контактів вищезгаданих осіб.

Допоможіть залізничникам!
Збережіть «Укрзалізницю» для українців!
Виженіть грузинських реформаторів з «Укрзалізниці» та НАБУ!

Петиція №

Дата початку збору підписів:

До кінця збору підписів залишилось:

Автор: Троян Артем Вікторович

Станом на 18 квітня петицію підписали 2 особи з 25000 необхідних.

Показати