Надати закладам освіти реальну автономію в організації освітнього процесу в умовах воєнного стану

ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

Повномасштабний наступ росії проти України ускладнив освітній процес, психологічно, морально, фізично. Але освітяни змогли віднайти в собі внутрішні сили й завершити 2021-2022 навчальний рік.
Пандемія коронавірусу сформувала досвід дистанційного навчання, що стало "рятівним колом" для освіти в Україні. Як би складно не було, вчителі та викладачі змогли пристосуватися до ведення онлайн-уроків.
Тепер, коли в нашій державі війна, коли ще важче і складніше, освітян змушують застосовувати різноманітні форми навчання на вимогу батьків здобувачів освіти. Не зважаючи на перевантаженість класів, брак часу для організації ефективного й комфортного освітнього процесу, нестачу педагогів, неможливість "розірватися", відсутність необхідних безпечних умов, нестачу власне психологічних, моральних сил учителів та адміністрації закладів освіти.
Ми розуміємо добрі наміри Міністерства освіти й науки України, що хоче організувати освітній процес, виходячи з бажань батьків здобувачів освіти.
Але також закликаємо не проводити експерименти над освітянами й виходити з можливостей учителів, адміністрації, самого закладу освіти - особливо у надскладний час воєнних дій.
Просимо надати реальну автономію закладам освіти, закріплену в чинному законодавстві, при організації освітнього процесу з 1 вересня 2022-2023 навчального року!
Разом до Перемоги! Слава Україні!

Петиція №

Дата початку збору підписів:

До кінця збору підписів залишилось:

Автор: Горгота Олеся Богданівна

Станом на 4 жовтня петицію підписали 90 осіб з 25000 необхідних.

Показати